salonen

Direktlänk till inlägg 23 april 2012

Snabb fix

Av Mia Salonen - 23 april 2012 13:55

Ni har nog inte kunnat missa min nya header. Gjorde den lite snabbt igår, och hoppas den duger!
Jag är verkligen urusel på både paint och alla fixar-hemsidor. Så denna får funka.
Bättre än så kan jag inte, tyvärr. Då får jag ta hjälp av någon annan om de ska se proffsigt ut

Men nu bloggar jag bara för min egen skull, och för mina närstående. Innan när jag hade igång snuttegubbe.blogg.se , så hade jag x-antal hundra läsare på bloggen, och jag ville bara ha fler och fler läsare. Sen blev jag sponsrad med saker, men som jag aldrog hade tid för att lägga upp på bloggen. Orken och tiden fanns helt enkelt inte där! Har kvar både matset till barn till kläder och väskor. Hade sådan press på mig att blogga, och hålla uppe läsarantalet. Sen sedan för att tjäna en slant på de hela med, både via sidvisningar och videoklipp. Och gjorde man inte sitt bästa, då sjönk antalet läsare, inga sponsorer eller ersättning för slitet i en hel månad! Så det är verkligen skönt att slippa tänka på allt krångel, och bara kunna blogga. När man vill, skriva vad man vill, hur man vill, inte ta de sådär berg seriöst hela tiden!

Ps. Fyfaan vad det regnar ute! Hoppas tidiningarna håller vad dom lovar, att de ska bli fint väder inom kort! Tror det är fler än jag som längtar efter värme och sol!  


Puss & Kram
M.Salonen

 
 
Ingen bild

caroline

23 april 2012 18:57

din header var ju grym! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia Salonen - 5 maj 2012 16:45

OBS OBS OBS   Det blir bloggbyte igen! Denna bloggen kommer ej stängas ner, men kommer ej uppdateras.Byter tillbaka till blogg.se.Men dock med mitt nya efternamn Salonen.   Vill ni fortsätta att följa oss så hittar ni mig/oss på denna adresse...

Av Mia Salonen - 3 maj 2012 22:05

Idag har vi hälsat på min systerdotter och hennes lilla son som bara är nån vecka gammal nu. Min storasyster vad där med, med resten av sin familj. Tänk att min äldsta syster blivit mormor. Häftigt. haha. Vi hade de jätte trevligt i alla fall, fikade...

Av Mia Salonen - 2 maj 2012 17:05

Herregud vad skönt med sol!! Det är sommar varmt, solen skiner, alla går lättklädda och glada! Jag bara älskar sommaren!!!  Har hunnit sola lite på balkongen idag. Fick dock täcka högerarmen och ryggen med tygtrasor, för får icke sola dem än. Men lit...

Av Mia Salonen - 30 april 2012 21:13

Hellu allihop! Idag har barnen och jag vart nere i staden och kikat på kortegen som teknis gymnasie-skola. Både barnen och jag diggade sista bilen, en svart bil med släpkärra med bra högtalare och riktigt glada ungdommar! Dem spelade även väldigt b...

Av Mia Salonen - 29 april 2012 14:50


  Nu är tatuering nr två på plats. Den fick pryda min högra underarm <3Denna tatueringen betyder mycket för mig, och jag är glad att jag gjorde den.   Puss & KramM.Salonen ...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards