salonen

Direktlänk till inlägg 2 maj 2012

SOOOOOOOL

Av Mia Salonen - 2 maj 2012 17:05

Herregud vad skönt med sol!! Det är sommar varmt, solen skiner, alla går lättklädda och glada! Jag bara älskar sommaren!!!  

Har hunnit sola lite på balkongen idag. Fick dock täcka högerarmen och ryggen med tygtrasor, för får icke sola dem än. Men lite färg i ansiktet har jag fått, wiiie.
Annars har barnen och jag ätit massa finska munkar och druckit simma (finsk valborgsdricka), och myst på balkongen!  


Just nu sitter vi och lyssnar på en riktigt bra låt, så underbar! Får gåshud av den. hehe.


Puss & Kram
M.Salonen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia Salonen - 5 maj 2012 16:45

OBS OBS OBS   Det blir bloggbyte igen! Denna bloggen kommer ej stängas ner, men kommer ej uppdateras.Byter tillbaka till blogg.se.Men dock med mitt nya efternamn Salonen.   Vill ni fortsätta att följa oss så hittar ni mig/oss på denna adresse...

Av Mia Salonen - 3 maj 2012 22:05

Idag har vi hälsat på min systerdotter och hennes lilla son som bara är nån vecka gammal nu. Min storasyster vad där med, med resten av sin familj. Tänk att min äldsta syster blivit mormor. Häftigt. haha. Vi hade de jätte trevligt i alla fall, fikade...

Av Mia Salonen - 30 april 2012 21:13

Hellu allihop! Idag har barnen och jag vart nere i staden och kikat på kortegen som teknis gymnasie-skola. Både barnen och jag diggade sista bilen, en svart bil med släpkärra med bra högtalare och riktigt glada ungdommar! Dem spelade även väldigt b...

Av Mia Salonen - 29 april 2012 14:50


  Nu är tatuering nr två på plats. Den fick pryda min högra underarm <3Denna tatueringen betyder mycket för mig, och jag är glad att jag gjorde den.   Puss & KramM.Salonen ...

Av Mia Salonen - 28 april 2012 18:32


Igår hann jag inte uppdatera. Men nu har jag tid för datorn igen    Idag har barnen och jag vart i stora Biblioteket. De va en bit att gå, men det var en mysig promenad. Medan barnen lekte i barnhörnan i bibblan så tog jag ut papper från skrivaren,...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards