salonen

Direktlänk till inlägg 25 april 2012

Onsdag :)

Av Mia Salonen - 25 april 2012 12:47

Idag ska jag åka och handla vin. Vad vuxet det låter. hehe.
Ska på tjejkväll i helg, och jag vill inte supa utan ha en lugn "chillar" kväll så jag kör på fint vin istället.
Jag är verkligen ingen öl eller cider människa, så de skippar vi. Och starkare dricka som vodka, jäger osv de skippar jag! Vin blir mycket bättre! Man blir inte full, utan lagom go och dessutom ser de finare ut om en tjej dricker ett eller två glas vin än och står och håller i en öl burk eller shottar upp och ner   .


Nu är förresten tatueringen färdig planerad! Wiho!
Som jag skrivit tidigare, så skulle jag aldrig kunna tatuera in något som jag har chansen till att ångra senare. Så detta är verkligen igenom tänkt. Precis som min förra med vargarna som symboliserar mig och barnen. Denna gången blir det inget stort motiv. Utan en text på engelska. Ska ha den på höger underarm. Skriver dock inte vad det kommer stå, utan de får ni se när de är klart!
 
Dock var det ett jäkla mekande med teckensnitt och storlek på texten. haha. Jag har ju inte sådär jätte stor underarm, och texten får ju inte bli för stor att den syns på sidorna av armen! Men nu ser den ut att vara i rätt storlek och bra stil på den. iiiih, kan knappt hålla mig. Gillar både känslan när man gaddar sig, de är konstigt nog skönt?! haha. Och sen absolut känslan av att man är nöjd efteråt, och man vill bara visa den för hela världen typ. haha. Aja, laddar upp bild i slutet av veckan hur de blev, så håll utkik! För de är nu i veckan den kommer på plats  


Puss & Kram
M.Salonen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia Salonen - 5 maj 2012 16:45

OBS OBS OBS   Det blir bloggbyte igen! Denna bloggen kommer ej stängas ner, men kommer ej uppdateras.Byter tillbaka till blogg.se.Men dock med mitt nya efternamn Salonen.   Vill ni fortsätta att följa oss så hittar ni mig/oss på denna adresse...

Av Mia Salonen - 3 maj 2012 22:05

Idag har vi hälsat på min systerdotter och hennes lilla son som bara är nån vecka gammal nu. Min storasyster vad där med, med resten av sin familj. Tänk att min äldsta syster blivit mormor. Häftigt. haha. Vi hade de jätte trevligt i alla fall, fikade...

Av Mia Salonen - 2 maj 2012 17:05

Herregud vad skönt med sol!! Det är sommar varmt, solen skiner, alla går lättklädda och glada! Jag bara älskar sommaren!!!  Har hunnit sola lite på balkongen idag. Fick dock täcka högerarmen och ryggen med tygtrasor, för får icke sola dem än. Men lit...

Av Mia Salonen - 30 april 2012 21:13

Hellu allihop! Idag har barnen och jag vart nere i staden och kikat på kortegen som teknis gymnasie-skola. Både barnen och jag diggade sista bilen, en svart bil med släpkärra med bra högtalare och riktigt glada ungdommar! Dem spelade även väldigt b...

Av Mia Salonen - 29 april 2012 14:50


  Nu är tatuering nr två på plats. Den fick pryda min högra underarm <3Denna tatueringen betyder mycket för mig, och jag är glad att jag gjorde den.   Puss & KramM.Salonen ...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards