salonen

Direktlänk till inlägg 23 april 2012

storstäda

Av Mia Salonen - 23 april 2012 21:15

Hejsan Hoppsan! Har uppdaterat lite kasst idag, men jag har varit fullt upptagen.
Jag har storstädat, handlat, haft besök och sen de där vanliga laga mat & leka med barnen m.m  
Med andra ord har jag haft fullt upp, full rulle hela dagen. hehe.
Fast det är skönt att ha massa att göra tycker jag, annars blir man bara deppig och slö  


Dock har jag tjaffsat med en person idag. Tjaffset resulterade i att det aldrig kommer bli som förr. Och nu kommer allting bli så annorlunda. Helvete vad jag är besviken på denna personen. Har aldrig i hela mitt liv känt sån otrolig besvikelse och rent hat! Jag har svårt för att säga "älskar dig" och "hatar dig" till personer. För de är två riktigt starka ord, och jag säger inte det hur som helst. Men nu känner jag de dära enorma hatet. Hur i hela friden tänker och prioriterar människan det som är viktigast här i livet??. Egoist säger jag bara, ego så det skriker om det! Det gör mig riktigt förbannad. Att man inte kan ta tag i verkligeheten och inse att det finns måsten och att man inte kan leka med verkligheten, för de kan drabba andra! Men nepp, är man egoist då tänker man bara på vad som är roligast bäst och behagligast för sig själv. Sen hur andra mår efter ens handlingar, de spelar tydligen ingen roll!
Aja denna personen är inte ens värd att nämnas i min blogg, sen är jag inte typen som hänger ut folk heller. Såpass vett har jag! Men personen är som bortblåst för mig, inte kommer den in i mitt liv igen heller för den delen! Du är ett minne blott. Det känns skönt att säga det! You are gone, gone forever! Ska bevisa att du går miste om mycket, som du tydligen inte märker av och inser!! Förstår inte hur du spelar dina kort och drar dina val. Men hoppas du inser vad du gjort, men inga ursäkter kommer godtas mer. Inga fler bortförklaringar, såååå skönt. Bye Bye    


Nu blir det sängen. Imorgon ska jag träffa min blivande chef. Har fått sommarjobb, så måste se någorlunda pigg ut, haha. Så natti på er!

Puss & Kram
M.Salonen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia Salonen - 5 maj 2012 16:45

OBS OBS OBS   Det blir bloggbyte igen! Denna bloggen kommer ej stängas ner, men kommer ej uppdateras.Byter tillbaka till blogg.se.Men dock med mitt nya efternamn Salonen.   Vill ni fortsätta att följa oss så hittar ni mig/oss på denna adresse...

Av Mia Salonen - 3 maj 2012 22:05

Idag har vi hälsat på min systerdotter och hennes lilla son som bara är nån vecka gammal nu. Min storasyster vad där med, med resten av sin familj. Tänk att min äldsta syster blivit mormor. Häftigt. haha. Vi hade de jätte trevligt i alla fall, fikade...

Av Mia Salonen - 2 maj 2012 17:05

Herregud vad skönt med sol!! Det är sommar varmt, solen skiner, alla går lättklädda och glada! Jag bara älskar sommaren!!!  Har hunnit sola lite på balkongen idag. Fick dock täcka högerarmen och ryggen med tygtrasor, för får icke sola dem än. Men lit...

Av Mia Salonen - 30 april 2012 21:13

Hellu allihop! Idag har barnen och jag vart nere i staden och kikat på kortegen som teknis gymnasie-skola. Både barnen och jag diggade sista bilen, en svart bil med släpkärra med bra högtalare och riktigt glada ungdommar! Dem spelade även väldigt b...

Av Mia Salonen - 29 april 2012 14:50


  Nu är tatuering nr två på plats. Den fick pryda min högra underarm <3Denna tatueringen betyder mycket för mig, och jag är glad att jag gjorde den.   Puss & KramM.Salonen ...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards